lördag, augusti 25, 2007

Ska det vara så svårt att bli inbjuden på mat??

igår försökte jag bjuda in mig på mat till mammas granne som fyllt år, men d gick inte spec bra, hon skratta mest..
Idag försökte jag bjuda in mig själv igen, kunden handlade potatsgratäng osv, å jag började känna mig ganska hungrig.
men det gick inge bra det heller,
Hallå lixom, jag är faktiskt väldigt trevlig å jag har bra bordsskick, å jag kan bete mig hövligt bland folk..
Men inte e jag bitter heller, jag gick hem till mig själv å gjorde min vanliga varannanhelg mat,

Nudlar å ett glas Cola, väldigt nyttigt å bra..
så nu ska jag sätta mig i soffan å äta min härliga lördagsmiddag.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag försökte oxå med det en gång. Han köpte så mycket gott men han bara log och sa att kanske en annan gång. Men inte fan har jag fått nån inbjudan heller!