onsdag, augusti 15, 2007

Min lediga dag idag..

Idag har jag varit ledig, jobbade två dagar å sen fick jag en ledig dag,
den behövdes, för d kändes å börja jobba igen..
å imorgon jobbar jag 8-17,45 Tack för d otroligt fina passet.. Inte!!
idag har iaf bror fixat däcket på Linus cykel.. Tack!!
även fast han hade sönder d första däcket jag köpte, så han fick köpa ett nytt, men sen gick det bra.
Sen var vi (jag, bror å kidsen) även in till mora, vi skulle skjutsa in josse å sen skulle jag kika efter en mobil.. men ja hitta ingen, så jag söker vidare.
Vi tog en sväng förbi ÖB oxå, så spenderade några kronor där oxå, jag har fått dille på handla på mig tandborstar när jag är där, så javisst, blev några stycken till idag.

Helena med son kom förbi på eftermiddagen oxå, trevligt å sitta å prata bort en stund medans kidsen leker.
Nu har vi precis ätit mat, Lax å potatis.. mums!

Nej nu ska jag kolla vidare efter en mobil..

just ja,
jag ska bli moster, kidsen ska få en kusin i början på nästa år..
syster å Rikard ska ha en bebis :o)
det är riktigt skoj,
gRattis Nina å Rikard

1 kommentar:

Malin sa...

Moster Linda :)