onsdag, augusti 01, 2007

Godmorgon lixom..

Det är fasen så skönt att få sova ut på morgonen,
lite trist bara att d känns som man sovit bort halva dagen, men just nu skiter jag i det. Hellre vakna å känna mig aningen utvilad,
för den känslan är snart över.. så semestern är slut å jobb å skola börjar igen.
Idag skiner iaf solen..
Så jag ska göra mig i ordning här å gå ut en sväng,
har en lunchdejt med Helena å sen kanske jag ska ta mig en hojtur, om maghelvetet är på min sida idag.
igår var d verkligen en trist dag..
hade inget å göra, å ingen att göra något med, vädret var trist å magen krångla.. så jävla tråkigt.
blev lite deppad ett tag där.
åkte tillåmed bort till jobbet å höll Malin å Vera sällskap när d stängde,
hmm, kändes verkligen som jag inte hade något liv just då. bläähää!!
men sen fick jag spöa bror å hans polare i biljard en sväng, då kändes d lite bättre.

idag vaknade jag med en sån där äckligt bra känsla i kroppen..
hoppas den består resten av dagen.

nu ska jag ut å njuta i solen..

Tjing!!

Inga kommentarer: