söndag, augusti 12, 2007

Gaaah sista lediga dagen idag...

å jag planerade först med att jag skulle kliva upp kl 9 idag å gå ut å gå, men ställde kl på 10 ist... men tjena.. jag klev inte upp då heller, den blev närmare halv12 tror jag innan jag klev upp ur sängen.
så nu har halva den här dagen oxå gått..
fast jag har iaf slängt i lite tvätt i maskinen, så d blir iaf lite hushållssysslor gjorda idag med.
Vädret är grått å trist, fast hade jag förväntat mig något annat?!? Näjj!!

igår var jag chaufför åt Mirre,
lilla Mirre som drack sitt goa rödvin, hon berätta hur gott å lättdrucket d var..
ganska lätt för det att komma upp igen oxå..
två gånger tömde hon ur sig innan vi ens kommit till mora, HaHaHa,
Vi var iaf in på Wasa, d var så värdelöst.. så jag gick ut å satte mig i bilen ist, halvsov lite å väntade på att skiten skulle stänga så jag fick åka hem.

mitt i natten när jag precis somnat, ringde en krogbesökare å sluddrade ur sig några meningar innan han började snarka i luren,
Tack för väckningen lixom, jag spelade in snarkandet bara därför.. moahahaha

Imorgon börjar vardagen eg då, med jobb dagis/fritids.. tider å passa osv..
fast d enda som är bra, jag får börja å stänga med min bästa Malin..

Nu ska jag softa ner mig i soffan en vända till tror jag å vänta på att tvätten ska bli klar.. eller så ska jag göra mig klar å gå ut å ta tvätten sen..
Aja, ska fundera på saken i soffan så länge.

Inga kommentarer: