onsdag, augusti 08, 2007

Dagen idag.. 4 dagar kvar

Idag har det inte hänt mycket,
sovmorgon å sen åkte jag å kidsen ner till bassängerna en vända,
Linus simma å åkte kana tills d var dags å gå hem.. eller d börja regna så d var lika bra å ge upp d hela.
sen for kidsen å lekte med kompisar,
jag åkte å umgicks jag oxå,
handlade osv..
sen kom Åsa med Linus å blev kvar å prata lite.
Kidsens far ringde oxå, han ska ha kidsen en vända imorgon, fast nu sa han att d fick vara kvar över natten, eftersom d ändå ska dit på fredag igen sen.
å d går då bra för mig.
Sista jobb å barnfria helgen innan vardagen tar vid på allvar.

pappa ringde idag,
jag ska få nya toaletter imorgon.. jippi!!
slippa allt oväsen, å sen dessutom få alldeles nya frächa toaletter..
inga som suttit på den innan å gjort sina behov.. fan så härligt!!

Imorgon ska jag, bror å hans tjej ut på dagsutflykt.. kan bli väldigt skoj.
Sen får jag se vad helgen bjuder på för äventyr..

nu ska jag softa ner mig i soffan en vända..

Inga kommentarer: