tisdag, juli 10, 2007

Vad är d för SommarVäder??

Vaknade upp vid 8,30 i morse när kl ringde,
fast eg hade jag vaknat upp massa innan, har haft d väldigt trångt i sängen... båda kidsen har kommit å krypit ner i natt,
å sen ligger d å vrider å vänder, å jag får knän å fötter i ryggen, d rullar på mig and so on..
å jag har börjat sova med typ 5 kuddar omkring mig,
Varför vet jag inte, ensamhetsGrej kanske..
kliver upp å tittar ut, å regnet öser ner,. d är ju så jag får lust att gå å lägga mig igen.
Men nu är d snart dags å åka till jobbet,
Tis = tidningar å stå över frysdiskarna i några timmar..
fast ändå är d ganska kul, är lite omväxling..
3 dagar kvar att jobba nu.
så på fre när jag stämplar Ut, så hoppas jag himlen spricker upp å solen kommer fram,
om mina veckor kommer se lika ut, ja då kommer jag å bryta ihop..

nej nu dags å göra ryck här..

Inga kommentarer: