söndag, juli 01, 2007

Söndag

snart är helgen över.. bara 5dagar kvar tills lite ledigt..
dagen idag har varit jobbig,
gled ner i sängen vid halv3, har sen vaknat upp varannan timme med slemklump i halsen, å sen mått illa sen jag vaknade, även haft mina kväljningar,,
försökte äta lite på jobbet, men d kom upp lika fort.
å Nej!!
jag är inte gravid..
den frågan har jag fått ex antal gånger idag..
men det är en omöjlighet, så d går bort..
å inte var jag bakis heller, eftersom jag körde igår.
barnen blev borta en dag extra iaf, så d kommer imorgon..
kanske jag får en chans å sova ut, å förhoppningsvis må bättre då.

hitta ett horoskop idag, gällande för juli..

I grund och botten blir det dina egna val som avgör. Det finns många möjligheter för dig, men du känner dig ambivalent och det är lätt hänt att du fastnar mellan alternativen utan att kunna fatta beslut. Juli blir en månad av knepiga vägval och blandade känslor. Vissa dagar blir synnerligen romantiska och du får en hel del mycket vackra komplimanger, men allt känns ändå komplicerat för dig. Du är också trött. Sköt om kroppen lite extra så klarnar tankarna också efter ett litet tag.

Bästa chansen: Lejon, Jungfru, Fisk.
Bästa stället: Utomhus.
Bästa datumen: 2-3/7.

kan ju bli spännande dagar framöver..
å se.. jag behöver sova.. haha..

nej känner mig helt slut just nu, så jag ska bädda ner mig på soffan med en film el nått...

Tjing

1 kommentar:

Malin sa...

Du behöver en lugn och skön semester nu tror jag.