torsdag, juli 12, 2007

Nedräkningen har börjat på allvar...

8timmars arbete kvar imorgon.. sen SEMESTER!!!!!
holy moses så skönt d ska bli.. 4veckor.. slippa dessa sommarjobbare, allt jobb.. osv.
bara softa omkring å ha d gott, hoppas såklart på att finvädret dyker upp oxå då..
fast skulle komma till helgen sägs det,
så då hoppas jag att när jag imorgon kl 17,00 stämplar UT att himlen spricker upp å Sol fan tittar fram..
börjar sen semestern med att bli både jobb å barnledig.. sweet!!
hade ju varit underbart å fått åka ner å lägga sig på en strand å bara vara..
in my dreams maybe..

jag ska även släppa tankarna på allt jävla skit runt omkring..
trött på människors falska beteende, deras sätt att vara, saker d säger å gör.. blää!!
förstår inte hur man orkar hålla på.
snacka så jävla mycket skit så hälften vore nog..
nej.. bort med d..


glasögonen hämta jag ut igår, lagomt billigt sådär.. eller inte alls.
men nu är d gjort.
har klippt mig igen oxå, passar på när syster är hemma.
kanske hinner med en till oxå innan hon åker hem..
håret växer ju som fasen på mig, så lika bra passa på.. vet ju inte när d blir tid för det igen.

annars har d inte hänt spec mycket att berätta om.. tror jag,
nej..
tack å hej för mig

1 kommentar:

Malin sa...

Skönt att du verkar kunna släppa allt mer och mer..det är ju perfekt när du ska ha semster och allt! Då ska man må jättebra!