söndag, juli 22, 2007

Lite om dagen idag..

idag blev d bassäng en vända,
softade sen på gräsmattan hos mor, i hopp om att få lite färg på detta likbleka jag, men jag gav upp efter en kvart, blev så rastlös.. å så var d så varmt.
sen hade mera eller mindre hela denna dagen gått, tycker dagarna är alldeles för korta nu för tiden..
sen blev d mat å bowling,
å d gick ju sådär då.. men trevligt var det.
nu sitter jag här å väntar på jOhn, men verkar som jag vänt lite på dygnen denna vecka..

skickade ett mess ikväll, till barnens far som lovade ringa i måndagskväll ang semestern, men fortfarande inte hört av sig överhuvudtaget.
Mess lät såhär..
Hej å Tack för ditt intresse för dina barn..
nu blir d såhär..
å så talade jag om hur han ska ha barnen..
osv osv osv

nu har han fan ingen talan längre..
ingen reaktion än så länge iaf.. så antar jag får lov ringa han imorgon då. *suckar*

Inga kommentarer: