tisdag, juli 03, 2007

Kan dagarna bara gå lite fortare.. iaf just nu

Dagen idag var seg..
varför känns d som att dagarna segar sig fram..
är d bara för att man längtar å väntar på ledighet??
min far ringde mig idag, han ville jag skulle gå ner på färghandeln å ta hem tapetprover till mitt kök,
här ska d visst fixas å donas..
vad händer å sker??
nog för att jag uppskattar det, mitt kök ser hemskt ut..
jag fattar ändå nada!!
fast d gäller bara inte på den fronten..
finns flera saker jag inte förstår mig på.. Varför ska d vara oki för en person å göra en sak, men inte för en annan,
utan då ska d kastas skit nå så fruktansvärt, helst sån skit som sårar..
helt utan anledning å grund,
endast pga några fantasier osv,
sjukt är d iaf..

aja,
nu blir d iaf sängen, dagen börjar alldeles för tidigt imorgon..

gOdnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Man ska visst inte fatta så mycket tror jag...Haha!