måndag, juli 23, 2007

Jag har blivit ett AltanSittarProffs under veckan som gått..

Det har nu gått en vecka.. känns lite konstigt, gällande flera punkter.

Barnen åker på ons, sen är jag barnledig i ca 10 dagar, shit vad ovant..
för första gången ska jag ha lite semesterledigt utan barn, har aldrig varit ifrån dem så länge..det har bara varit en natt då å då annars.
fast kan ju vara bra, även för mig..
få sakna, samla kraft, tankar, ork.. bara få vara mig själv för en stund, utan att behöva göra massa måsten osv.
men shit vad jag kommer sakna, kommer att kännas tomt, förbannat ovant..
fast kommer nog svänga förbi å hälsa på en vända, krama dem lite..
tur d inte är så långt borta.

i natt sover d borta hos moster,
moster å Rikard åker hem på torsdag.. så det är bra att de får spendera lite tid med dem oxå..
fast egentligen har vi nog inte gjort mycket annat,
herre jösses, suttit på mor å fars altan typ hela förra veckan, å helgen.. ja tillåfrån mest hela tiden.. blivit väldigt mycket med familjen på sistone.
jag har blivit ett AltanSittarProffs..
fast ikväll såg vi en film, riktigt trevligt.. å filmen var faktiskt rolig,
"The Benchwarmers"

Hur som helst,
imorgon ska jag ställa klockan, å denna gången kliva upp i tid.. och ska även göra mig i ordning direkt, inte slöa bort halva dagen.. å absolut inte sova bort dagen..
ska in till mora med syster, å vi ska komma iväg i tid.
Dagarna har haft en förmåga att bara försvinna.. timmarna har rasat på fort som fan..
har inte hunnit mera än vaknat, käkat frukost, glott lite på tv.. å när vi äntligen klivit ur pyjamasen för att gå ut, ja då har klockan blivit 14-14,30.. sen är d fan inte mycket till dag kvar.

Nej ska nog gå krama kudden nu å hoppas på att jOhn gör mig sällskap..

2 kommentarer:

Malin sa...

Nej, det var inte hon.
Bra för både dig och ungarna att få längta lite. Men åk inte in och krama på dom för då kommer dom bara vilja hem och du kommer att ta hem dom. Håll er borta från varandra nu i 10 dagar!

Puss

LiNdA sa...

Oj kors i taket att d inte var d, haha..
jag ska iaf hämta dem på lördag, vi ska på dop då :o)

puss malin