tisdag, juni 12, 2007

SkolAvslutning mm

i morse var d skolavslutning för Linus,
trevligt var det,
d samlades i klassrummet för lite utdelning av sakerna d gjort under året.
sen blev d flaggparad till skolgården, där hade klasserna sånguppträdanden..
förskolan sjöng sång på orsamål..
enkel å fin avslutning.

på jobbet var d fullt upp idag, skönt för då går tiden fort iaf..
snart semester.. sweet :o)
å nu är det slut på att kliva upp kl 7 varje morgon, när jag eg inte behöver, me like!!
Imorgon ska jag å kidsen ut på utflykt.. vi ska ge oss på Västerås igen, å denna gången ska vi ta oss ända fram..
krånglar bilen.. jag lovar, jag säljer den på plats då..

Nu blir d sängen..

tack å godnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Hoppas det går bra, annars hoppas jag att du får mycket för bilen iaf...haha!