onsdag, juni 27, 2007

Lediga dagen å massa jobbigt

sista lediga dagen på ett tag, sen blir d jobba varje dag, ja förutom nästa helg.. puh!!

Linus är lämnad på fotbollen, så jag ska åka hem till bror å lämna Simon, sen ska jag in till mora å göra min synkoll, å bestämma mig för brills, fast jag har nog gjort det redan.. beslutsångesten är total ändå..

å fått höra från flera nu där d undrat hur det är med mig..
hmm..
d tycker inte jag är mig själv..
nej jag vet, känner mig lite nere å borta..
fast försöker att inte visa d, vill inte heller känna mig såhär..
inte nog med det, mina föräldrar ska ha en pratstund med mig i helgen,
vi hade visst saker att prata om..
el d hade iaf saker d ville prata om..

ibland undrar jag stark vad som håller mig kvar här i byn..
häromdagen gick jag i väldigt starka "flytta härifrån" planer.
känns som jag går i samma hjulspår å nöter, d händer lixom inget.. inget går framåt.
trött på känna mig som någon som duger ibland..
fast vart fasen ska jag ta vägen??
aja.. blää!!

nu ska jag åka..


ha en bra dag

1 kommentar:

Malin sa...

Kramar som vanligt!!