söndag, juni 17, 2007

Jag är fortfarande på G..

det har blivit väldigt många timmar vaket nu, men ska försöka lägga mig tidigt ikväll å se vad som händer, om d blir någon sömn i natt..
jobba gick iaf bra, men otroligt jobbigt i morse, för då kom ångesten oxå, å sen ville jag bara sätta mig ner å gråta,
så känner mig inte riktigt stabil idag, varken i kropp eller själ.
hela veckan dåligt med sömn,
väldigt dåligt fre-lö, å
lö-sön absolut ingen alls.
aja, hoppas på bättre natt nu..

imorgon börjar Linus fotbollsskola oxå, så massa pusslande å grejjande blir det med jobb å hämtning å lämning,
Tack Mor å Bror för att ni ställer upp.

nu ska jag tippa upp ett bad till kidsen kommer hem.

2 kommentarer:

Kanelbullen sa...

Hej där på kvällskvisten!

Ska skicka med några bullar vid tillfälle.

Sooov nu!!!

Godnatt och kram.

LiNdA sa...

kanelbullen: ser framemot bullarna :o)
å jag sov redan då du skrev, haha..
kram