lördag, maj 12, 2007

SchlagerYra

bilen är i sitt esse igen, så denna gången for jag hem till Per, han som kolla på bilen sist..
han skulle ta sig an den sen när tiden fanns, passa även på att dra upp d andra konstiga grejjerna..
så nu har han en lista med saker att göra.. haha
snart säljer ja bilen alltså,
less på att aldrig känna förtroende för den.. suck!!
Annars har jag å barnen haft en skön dag, kolla lite på skrotmarknaden me jOna, å sen åkte vi till Campingen å var i lekparken lite..
ikväll är kidsen hos mormor å morfar,
jag ska ut på schlagerFest..
fast har lovat mig själv att ta d lugnt.. fast ja vet hur d blir när ja kommer till läget då jag e kung i baren..
fast ja ska inte hamna i det läget ikväll..
nu ska jag inta min sallad å öppna första Cidern..

uppdaterar läget imorgon sen..

ha en bra kväll..

Tjing!!

1 kommentar:

Malin sa...

Jag hoppas att du haft en superrolig kväll när du läser det här och att du även blivit lite knall eller mycket knall. Det behöver du nog bli :)