lördag, maj 05, 2007

Så här har dagen varit idag

ja idag var jag uppe å sparka liv i tuppen..
el nja, snooza ganska styggt först.
på jobbet gick tiden ganska fort fram till kl 12, sen tog d fan tvärstop å resten sega sig fram.
på kalaset vi hade så lyckades jag blåsa ca 10 ballonger, med massa pauser.. för sen höll jag på att tuppa av, haha..
27pers blåste ca 600 ballonger, ganska bra d
utanför butiken idag så satt d en Nisse å spela dragspel, d lät inte allt för bra.. iaf inte när han för femhundradeelfte gången spelade samma låt, å när han tröttna ur.. kom han in å köpte en liter mjök å börja dricka, så hans son kom å tog över spelandet..
men då fick d vara nog, så jag spatsera ut å sa d inte fick spela mera..
fast eg hann jag inte mera än visa mig fören han sa
- go
-finito
jag höll bara med.. japp Go, finito
å han packa å gick..
Linda power!! haha

Sen for jag hem till mor å far, skulle få far lägga på ett kol med hojjen, nu jävlar e jag less på att vänta..
så hojjen e nu på laddning, å jag bokat besiktningstid..
imorgon skulle jag dit igen efter jobbet, å förhoppningsvis så kanske jag även hinner med att åka en vända oxå, om d är väder för det.
men jag får se imorgon, ingen idé att planera något, går aldrig som jag planerar iaf..
ringde en vända till kidsen, å d sluta med att jag fick åka in med medicin, Simon hade fått allergin idag, så lika bra åka in så han fick medicin, så d inte slutar som förra gången, med akut lasarettbesök.
fick träffa min förra katt oxå, d som tog min Simba har flyttat in som granne med barnets far,
kul se han igen..
åå vad jag hade kunnat ta tillbaka den katten nu..
men jag vet att han har d bra, han är deras lilla bebis.
For sen hem till mor å far igen, å nu var maten klar..
gRatis e gott :o)
tillbringade några timmar där med å kolla på tv osv..
sen tröttna jag på sitta där å vara social,
så nu sitter jag här i min soffa igen.

men ska väl försöka krypa ner i sängen strax, jobb imorgon igen.

1 kommentar:

Malin sa...

Jag gillade musik till arbetet juh.. :)