onsdag, maj 30, 2007

Regn, Regn å Regn..

Nej jag hade inget tur med vädret..
fast jag blir inte direkt förvånad, d vilar en besiktningsförbannelse över hojjen,, varje gång den har varit inne på besikt så har d regnat,
å d slog inte fel idag heller..
så när jag kom hem å klev av kändes d som två stora pölar nere i skorna, plaska gott mellan tårna när jag gick..
men d gick då bra iaf, den gick igenom utan problem.
Var å handlade idag oxå, slutade ju bara på 950kR, men nu ska vi väl ha mat ett bra tag framöver..
passade på att prata med Nuch (våran lilla thailändska som även gått massageutbildning) på jobbet, hon skulle massera mina axlar lite på fre, se om hon kan lösa upp lite spänningar,
för just nu gör d ont uppöver nacke å huvud,
så vi får se på fre om hon lyckas.

Linus vill iväg på fotbollsträning idag fast d regnar,
klart han vill, bara jag som inte vill stå ute i regnet, har fått nog av d idag..
aja, får hem sen å ta en varm dusch å göra lite varm choklad å krypa ner under filten..
nu jag ska slänga ihop lite mat..

1 kommentar:

Malin sa...

Wow, va du har läsare från hela världen :)