måndag, maj 14, 2007

jobbet, mat, vädret å min bästa Malin

hade fått nya scheman på jobbet idag..
å frånåmed första helgen i juni har vi öppet till 20 på lördagar å söndagar.. man sitter där på helgen, å när kl är 18 å vi vanligtvis fått stänga, ja då har vi fortfarande 2 timmar kvar.. då känns d väldigt tungt å drygt!!
handlade mat idag som jag tänkte göra lunch av å ta med till jobbet imorgon, å tänkte ja hinner ju fixa det imorgon bitti,
men nu när jag börjar tänka efter så har jag inte så mycket tid imorgon bitti.. fan för mig å mitt planerande.. går aldrig som jag tänkt mig,
fast på något sätt ska jag lösa d iaf.

nu börjar jag ledsna ur på vädret som är, tillåmed Linus är trött på vädret nu.
han satt i bilen på väg hem å beklaga sig över vädret, att d varit dåligt hur länge som helst nu, å han ville flytta härfrån till där d var bättre väder, haha..

imorgon ska min lilla RadioIdol spela in till programmet, å d ska göra det borta på jobbet..
me like, för jag kommer å jobba samtidigt.. häftigt!! :o)
Malin, du är helt klart bäst..


nej nu blir d sängen,
godnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Du, man blir som man umgås :)
Kram på dig