måndag, maj 28, 2007

jobb, smärta å det vanliga flytet

Att jobba idag gick sådär..
har haft så ont i axlarna, totalt spänd, å sen har d gått upp över nacken å till huvuvdet..
å när vi skulle till att stänga så blev jag alldeles skakis, började svettas som fan.. kunde nästan känna hur d rann under armarna å så blev jag blev röd å varm i hela fejset..
Eli bad mig att sätta mig ner, för hon ville inte ta hand om mig om jag tuppade av..
hur läskigt som helst..
d är något som inte riktigt är som d ska med mig tror jag..

Tankarna har vandrat omkring väldigt friskt idag..
fattar Nada, å allt känns verkligen mysko..
vet inte vad jag ska tro om det hela..
hittar någon av dem på??
har d gjort något?
döljer d båda något??
har han verkligen sagt allt d där?
är hon ärlig?
Varför säga en sak till mig, å sen säga det han gjorde till henne?
varför prata med henne för någon helg sen å
förklara känsorna för mig, å sen göra detta nu??
allt känns iaf jävligt konstigt..
vet inte alls vad jag tror om d hela..
gO nuts..
vill bara släppa taget helt..
men kan fan inte..
varför ska d vara så svårt,
varför sitta här å sakna..
ooh my good vad jag hatar allt skit som ska hända runt mig hela tiden.
kan saker å ting aldrig få vara bra.
Vad har jag gjort för å förtjäna allt jävla skit?!?!
*suckar*

Efter jobbet hämtade jag kidsen å mina grejjer jag beställt med mor å far.. shit alltså, mera pengar som jag ska ut med,
Linus fotbollsskor passa iaf jättebra,
vilket känns skönt, å fotbollen är verkligen något han tycker är roligt.. ångrar lite att jag inte fixade så han började tidigare...
men nu e han med iaf, å skönt att han får komma iväg å göra något han tycker är skoj.
vädret idag har varit skit.. vilket även känns, känns som jag kan bryta ihop totalt,
jag vill ha SOL å VÄRME!!

Aja, nu ska jag iaf krypa ner i sängen..
dagen börjar som vanligt kl 7 imorgon..

Inga kommentarer: