söndag, maj 27, 2007

Hypo å Dejt me jOhn

min mage är inte som den ska..
känns som kraftig mensvärk ungefär, men jag ska inte ha mens, för den har precis tagit slut..
så jag fick en släng av Hypo (Hypokondri)..
så ni kan ju gissa vad jag gått igenom för möjliga sjukdomar idag..
jOna var ju oxå så snäll å hjälpte till med möjliga alternativ.. Tack lixOm, haha

imorgon ska Linus på fotbollsträning,
Åsa en mamma ur Linus klass är så snäll så hon skulle ta Linus med sig, för jag jobbar kväll å kan inte..
å jag å bror ropade in ett par fotbollsskor på Tradera, d kommer förhoppningsvis imorgon oxå, bara hoppas på att d passar..
imorgon bitti måste jag se till att packa ner allt som ska med,
tur jag lagt fram typ allt, för jag å mitt minne är inte å leka med..
helst inte före kl 8..
nu har jag bokat dejt med jOhn,

gOdnatt

Inga kommentarer: