onsdag, maj 09, 2007

Hitta eller bli Upphittad?!?

3 maskiner tvätt blev avklarade innan dagen var slut iaf..
skickade in två bilder på mailen som jag skulle lägga upp här, visande den uttorkande sjön.. men d kom aldrig in något.. nätproblem?

Vissa kan inte sluta förvåna,
bristen på ärlighet å d ständigt återkommande undanflykterna å pajkastning.. ist för att vara rak å ärlig, men som sagt, jag är inte förvånad..
repris lixom!!
men men..
nu över å på stigen till glömd å borta for ever..
over and out typ!

jag ska nu sikta på Hitta el bli Upphittad...
men vart i helsike ska man ta vägen då??
kanske bära en skylt runt halsen...
hallå, se mig
är i stort behov av närhet..
HaHa..
el är det meningen att när man uppnått åldern av 2hOst5, bara ska knata omkring i sin Vardag utan något som helst skoj som händer??
kan ju inte tänka mig att resten av livet ska se ut såhär..
har jag gjort mitt nu eller??
känner att jag behöver något som får mig å känna mig lite levande igen.. sedd typ.. el nått. någon sorts fritid.. el liknande
(ja jag känner mig ganska ensam just nu å då blir d lätt såhär, går i perioder)
aja, ska nog krypa ner i sängen nu, börjar aptidigt imorgon..

gOdnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Carro och Nettan får väl leta åt dig oxå, då kanske vi får några som är kompisar iaf..haha!

Vet hur du känner dig, själv känns det som att jag mest väntar på pensionen fast det är 1000 år kvar. Men då vet jag hur mycket pengar jag får i månaden att leva på och dessutom ska jag resa med pro som en galning och ragga på söta gubbar..haha! Tills dess får jag nog vara utan närhet, så jag ska skaffa mig en katt eller hund när Lovisa flyttar hemifrån.