tisdag, maj 29, 2007

FjäskGåvor ger absolut plus poäng..

strax efter d att jag börjat, fixade jag lite med tidningarna å pratade med
Ulle som stod i kassan, vi prata om hur lika folk tycker att vi två är,
då kom Lucky Strike försäljaren in..
han presenterar sig.. (eftersom d var så länge sen han vart inne, iaf när jag vart där)
sen tittar han på Ulle, å på mig igen..
sen frågar han:
- Är ni två syskon??
själva tycker vi inte att vi är så lika, men folk verkar tycka det.
aja, vi fick oss ett garv iaf..
av den försäljaren fick jag 2biobiljetter plus 1½ rulle snus..
Tack!!
sånna gåvor gillas,
(någon som vill följa med på bio??)
den försäljaren ligger absolut på plus :o)
han tyckte även att den som var tobaksansvarig å dessutom snusa, inte skulle behöva betala för sitt snus..
så nu ska d andra allt få höra, haha..

2 kommentarer:

Malin sa...

Jag vill oxå leka med försäljare och få dyra gåvor!

LiNdA sa...

hahaha..
ibland är d bra å ha mina ansvarsområden :o)