lördag, april 14, 2007

Vissa gRejjer suger, men skitsamma.. Solen är framme å det är varmt

Travet gick ju åt helvete då..
kidsen fick göra en enkelrad genom att säga några siffror,
hade jag blandat deras rad med min så hade jag haft iaf 5 rätt, men men lätt å vara efterklok..
laddar om tills nästa helg ist.

jag är så fruktansvärd trött på vissa människor,
saker d säger å gör..
herre jösses!!
men saker å ting kommer ändå fram tillslut..
but right now I could not care less!!


Sånt här väder som d vart ute idag är precis vad som krävs för att man som människa ska må bra,
dystra jävla hösten å den deppiga vintern är ÖVER..
å d har vart hojjar ute som bara fasen idag..
blir så sugen..
fast farfar hade sin på laddning idag iaf, så snart kan nog även jag rulla..
synd d inte blev vinst idag, för då hade jag fasen köpt en hoj som jag verkligen vill ha å åka på.. men men jag ska vara nöjd att jag har något att åka på överhuvudtaget..
i sommar kanske jag även får köra pappas,
ska iaf få köra in den på besiktningen.. å har han väl börjat låta mig köra den, ja då jävlar.. haha..
bättre jag kör än att den ska stå å damma i garaget :o)

nu ska jag göra ett ryck här..

Tjing Tjing!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Nu börjar juh den jävla deppiga våren istället...Blää!

LiNdA sa...

Deppiga våren?!?!
nej hallå!!
den som är så härlig!! :o)