måndag, april 16, 2007

Seg dag..

imorse var d väldigt segt å ta mig upp när kl ringde 7, jag snoozade om till kl var 7,20.. sen blev d väldigt bråttom,
Linus kom till skolan ungefär 8,05, inte så illa ändå.
Sen gick jag hem å sov en timme till..
Drygt möta Vardagen.

Kunderna har börjat fråga väldigt om jag varit ute å åkt något än,
men nej jag har ju inte det, men jag är bra jävla sugen nu.
hela helgen har jag sett hojjar varit ute å kört,
jag vill oxå!!
ska nog på pappa å farfar lite, så d sätter fart på grejjerna.
Sen när d blivit lite varmare ska även Barbro, min å Malins snälla tant få följa med på en tur.

idag har jag tagit hem pulver..
å imorgon börjar våran cykling till å från skola/dagis å jobb..
miss beach 2007..
nu jävlar!!
haha..

nej nu ska jag krypa ner i sängen..
i natt får jag sällskap,
fast d hade jag visst i natt oxå, märkte d först när jag vaknade,
en liten kille låg i fotändan, för där var enda stället han kunde få lite täcke.. eftersom jag låg med båda två.


gOdnatt




1 kommentar:

Malin sa...

Gå inte ner för mycket bara, du kommer att se sjuk ut då juh!