tisdag, april 24, 2007

Så lätt det är å beställa grejjer ibland

Igår satt jag med bror min å beställde grejjer.. å hoppsan så lätt d gick å beställa, inte lika roligt sen när d ska betalas..
men men..
beställde en skrivare, digitalkamera å en dosa så vi kan dela internet här hemma.
kamera har jag velat haft så länge, så d var på tiden nu.
å idag hade jag fått brev från josefsson, d saknade mig.. å gav mig erbjudande..
kul att någon saknar en.. haha..
men ska nog kika lite på sommarkläder,
fast färgerna just nu faller mig väl inte just i smaken, rosa å mintgrön.. NejTack lixom!

Men jag kan ju alltid kika för å se om d finns något annat roligt.
å imorgon ska jag å Malin ta tripp till mora..
Linda har satt på sig Spenderarbrallorna..

2 kommentarer:

Malin sa...

Du är en riktig handlerska..haha!

LiNdA sa...

japp, handlar som fasen.. får ta hand om ångesten över det sen, haha