måndag, april 30, 2007

Måndag

igår var jag å Linus å bowla lite medan Simon var på kalas..
d var skönt å få lite tid med bara Linus, å han tyckte d var kul å bowla, han har pratat om d en längre tid, att han vill göra det.
själva bowlingen gick sådär för mig, 3 serier å jag var helt slut, men sen i 4e å sista serien då började d lossna å d blev iaf en 224 vända :o)
måste ju få skryta lite.. haha
men vi hade då en trevlig stund, som vi avslutade med en liten fika innan vi for å hämtade Simon igen.
resten av dagen tog vi det bara lugnt..

idag vaknade jag kl 9 å kände mig ganska pigg, men med en jävla träningsvärk..
jag tål inte mycket nu för tiden, haha..
nu ska vi göra lite brunch här å sen göra oss klara för Dagis/Fritids/jobb..
vad kvällen blir har jag inte den blekaste om..
ut å köra bilen å se om vi hittar någon kase någonstans, eller nått..
aja, det märks..

Ha en bra dag

Inga kommentarer: