måndag, april 02, 2007

Måndag idag..

idag tog vi oss lite sovmorgon..
fast kändes som den inte rikigt räckte till ändå. Vakna lika trött som vanligt..
Helgen har iaf varit bra, synd bara att solen inte har varit framme så mycket som jag önskat..
helgen gav oxå:
promenad å fika med mor,
liten travvinst,
städning,
god mat, men även lite onyttig.. haha
vanliga bråken mellan mig å barnen.. suck!!

hur gör man för att överleva småbarnsTrotset???
vissa dagar håller d verkligen på å ta knäcken på mig, känner ibland att jag inte vet vad jag ska göra..
NannyAkuten nästa!!!!

har iaf lite å se framemot under veckan..
kennet, få ryggen fixad,
kristinehamn (tror d heter så), ska åka ner å möta Min snälla syster som ska ta barnen över påsk..
fåse om jag får Marre med mig som resesällskap, hoppas ju d då, inte kul sitta å åka alla milen själv,
fast å andra sidan, på söndag sen så beger jag mig själv hela vägen ner till Göteborg.
jag ska ju ha Semester hela vecka15..
me like!!!

nej nu ska jag åka till jobbet

Tjing!!

Inga kommentarer: