onsdag, april 18, 2007

McDreamy´s nattbesök

Inatt ringde det på dörren,
jag drog på mig täcket å gick å öppna, där utanför står min McDreamy med en stor bukett rosor,
han får så klart komma in,
Han kramar om mig å ger mig en kyss, säger.. fan vad jag saknat dig.
mitt hjärta dunkar så d gör ont, d pirrar i magen å allt känns jättebra.
han lyfter sen upp mig å bär mig till sovrummet.
där kysser han mig i nacke, på munnen, ja överallt..
å jag njuter som aldrig förr..
å vi börjar till å ska ha sex,
men så tittar han upp på mig å säger
- vakna vakna dags att stiga upp
- Vakna Vakna dags att stiga upp

FÖRBANNADE JÄVLA MOB!!!
min uppväcknings signal..
Varför kan jag aldrig få till det i drömmarna??
å som vanligt får jag inget fejs på min "partner" utan ansiktet e alltid suddigt.
Jävla skitDröm!!!

1 kommentar:

Malin sa...

Haha...Linda Linda!