måndag, mars 19, 2007

Måndag

idag känns allt lite bättre..
Jag måste hitta mig en hobby, el något att hålla på med.. sysselsätta mig..
för som det är nu gör jag ingenting, måste göra något så jag kommer utanför hemmet någongång ibland..
förut hade jag iaf bowling en dag i veckan..
men som sagt, nu gör jag ingenting,
tror mycket av d gör att jag blir rastlös å får ingen ro i kroppen, känner mig instängd på något vis.
vilket nog oxå yttrar sig i hur jag mår.
å sen pga barnen så kan jag inte bara ut å ta en promenad när jag känner för d,
en promenad utan barn, med musik i öronen å bara gå å samla kraft å få tänka massa tankar..
jOna tyckte jag skulle börja dansa..
men näe, buggkurs e väl inget som intresserar mig just..
förslag på sysselsättning??
kommer inte på något själv heller direkt som jag vill göra..
jag ska höra med min mor ikväll sen om jag får låna hem hennes motionscykel.. för den står just nu bara i deras garage, å hon cyklar iaf inte spec mycket..
tänkte att jag kan börja med att sitta å cykla under tiden jag kollar mina serier..
ta en paus från sofflivet, å kanske även komma i lite bättre form för beachen-07.
plus att jag har något att göra..alltid en början.

Nu ska jag ta å hoppa i lite kläder å ta tag i den här dagen..

Tjing!!

Inga kommentarer: