onsdag, mars 14, 2007

Dagen idag, klag å elände..

Vi sov först till halv 9..
sen har d varit skrik, bråk, tårar å en väldigt arg mamma..
sen blev d tandläkaren, som gick bra.
Var till firman å kopierat papper å skrivit ut papper till bästa Malin... passade även på beklaga mig över hur jag tycker livet suger just nu..
stackars Malin å få höra mitt jämmer å elände..
men tack Malin för du orkar lyssna på mig, du är bäst.. puss..
hem käka lunch..
mera skrik, bråk å tårar, å en väldigt ledsen mamma..
sen for vi å tvättade bilen,
kom på i biltvätten att d kanske inte var så bra med tanke på extraljusen som sitter där fram, men d var redan försent å tänka på d när borstarna började..
fast d satt då kvar även efteråt..
sen åkte vi till ICA å handlade lite..
Träffade Marre,
nu fick hon prata av sig med mig..
försökte även ge bort mina barn, som jag vid d här laget känner mig väldigt less på.. men var ingen som var intresserad..
nu e vi hemma, ska fixa mat, ungarna har jag skickat in på sina rum..
enda sättet å få dem lugna, varför ska ungarna bråka så mycket med varandra??
d ville cykla idag, men d ställde jag in eftersom d inte kan lyssa på vad jag säger..
puh!!
vilken dag..
jobbigt å vara ledig ibland..

nu har jag huvudvärk..

ska fixa klart maten..

klag å elände.. blää!!

2 kommentarer:

Malin sa...

Du..vi lyssnar ju på varandra, man behöver prata av sig faktiskt!

LiNdA sa...

ja, d känns som man ska spricka annars.. om man inte får prata av sig.