tisdag, februari 13, 2007

Puh!!

d e fasen inte roligt att vara hemma med sjukt barn,,
jag var uppe vid 7 imorse för ringa till jobbet, sen var d lixom ingen idé å sova mera, för skulle ringa skolan strax innan 8,
sen somna jag en vända på soffan, Linus vakna strax efter 9 å samtidigt då kom Malin å hämtade nycklarna till jobbet.
Så idag har vi bara slappat, kollat video, läst bok, pysslat lite, bråkat å tjafsat, myst å jag har sovit lite mera.. å ingen nytta i hemmet har d blivit..
men men, jag e ledig imorgon, så kan ju alltid hoppas att jag känner mig lite motiverad för att ta tag i d då.

Måste även ta tag i hur jag ska göra med mina semesterdagar, jag har 10st kvar, 5 måste jag ta ut innan April, d andra 5 får jag spara.
å vill ju hellre vara ledig med betalt å försöka göra något, än ta ut d i pengar å d ska dras massa skatt på d hela.
d e fasen mitten på feb nu, så jag lär ju ta tag i det.
frågan e bara när?

vad ska man göra då?
Aja, jag får fundera lite..

skulle behöva ta en dusch nu oxå, men d orkar jag inte heller..
å d e ändå ingen som ska lukta på mig, så jag kan vänta tills imorgon.. haha..

så ska nog krypa ner i sängen nu
gOdnatt

Inga kommentarer: