lördag, februari 24, 2007

Lördag

jag brukar skicka in till tävlingar som jag får med tidningarna på jobbet,
om man typ skyltat upp deras tidning å löpsedel så kan man skicka in å vinna olika saker..
å igår fick jag ett paket..
Jag hade vunnit en PilatesBoll, med var även program med övningar..
innebär detta att jag måste blåsa upp den å börja träna oxå??
tidigare har jag även vunnit, t-shirt, mp3 spelare, duk, väska, mm..
d e nog som d säger, tur i spel, otur i kärlek..
räknas såna vinster eg som spel?
haha..

imorgon tog jag på mig att börja jobba kl 9 ist för 13,
bye bye sovmorgon..
men Linus har sportlov nästa vecka, så då blir d inga tidiga morgnar... me like!!
så kan försöka sova lite då ist..
fåse hur länge d blir till att jobba imorgon.. till senast 16,30 sa d idag.. jag kan lika gärna vara kvar till 18 som jag hade på schemat från början..
söndags OB = klirr i kassan

Sitter här å väntar på att mina föräldrar å deras umgänge vill hem från kRogen, jag har lovat å hämta dem i natt.. suck!!
jag e trött nu..
jag har ändå vart uppe sen 6 i morse å sen jobbat hela dagen, försökte sova när jag kom hem, men d gick ju inte då.
ångrar mig styggt just nu över jag lova hämta dem..
törs inte lägga mig å sova en vända heller, får då lär jag ju inte kunna sova sen..
å denna helgen e lika trist som alla andra helger..
händer nAdA..
å Jag sitter här själv å glor på nått värdelöst som går på Tv´n..
hmm,
jag måste fan skaffa mig kompisar.. haha

nej ska nog dra på en film nu å hoppas på att d "oldies" ger upp snart..

2 kommentarer:

Malin sa...

Synd att ingen frågade mig om att börja tidigare för jag hade gärna gjort det! Jaja, nu är du ju redan på jobbet :)

Malin sa...

Och du...jag har inte ens tur i spel, så alltså sitter det nån liten jävel som fått en av mina turer. Fusk!