tisdag, februari 20, 2007

kom just på att

det blev inga semlor idag..
för jag glömde bort dem.. haha
fast kanske lika bra d
imorgon fyller Linus år, å han önskade sig frukost på sängen.. så Jag får trotsa min trötthet å den sköna känslan av att ligga kvar i sängen snooza,
å försöka kliva upp direkt kl ringer imorgon.. puh!

Minus 22 grader ute.. sjukt!!

lite ICAhumor..
Kund (äldre farbror)
- 292,50kr
- Oj vad du tar i då,
-Japp, jag e inte så billig som jag ser ut
Kund garvar å går å packar..

annan kund (tidigare praktikant)

- 106kr
- d vart inte så dyrt som jag trodde,
- nej jag kan vara ganska billig ibland,
- Ja, fast inte lika billig som Malin..
fan vilken humor vi har alltså.. haha


nej nu ska jag krypa ner i sängen å hoppas på att J gör mig sällskap snart

gOdnatt

3 kommentarer:

Malin sa...

Nä, vi är allt ett par billiga fruntimmer(!!!)

LiNdA sa...

hahaha.. snacka för dig själv ;oP
fick jag själv bestämma, så e jag väldigt dyr :o) haha

Kanelbullen sa...

Jag vet då vad ni är. Inte riktigt kloka. Tur att ni har varandra. Kramar!