måndag, februari 19, 2007

jahapp.. idag har då

allt flytit på som vanligt,
jobbet gick väldigt fort, mycket kunder har d varit, så tiden har gått väldigt fort, plus att jag började en timme senare än vanligt..
Simon blir hemma imorgon oxå, han e inte pigg alls stackaren..
ska skjutsa han till sin far imorgon.. så jag ändå kan jobba, har inte råd att förlora mera timmar denna månad, har redan väldigt lite.
så lönen i Mars blir abslout inte rolig,
jag kanske ska börja hyra ut mig själv el något, för lite extra inkomst..
någon som vill lägga ett bud?? HaHa

imorgon ska Linus iaf till skolan, så bye bye sovmorgon där..
jag vet!
jag tycker om att sova på morgonen.. men d e ju så skönt att ligga i sängen på morgonen, bara trycka ner huvudet i kudden, dra täcket över å sen bara slumra om en stund till.. synd d händer alldeles för sällan nu för tiden..

Nu e jag klar med mitt produkttestande oxå,
jag har ju provat olika halstabletter, å svarat på frågor..
d har smakat ganska oki, förutom två sorter.. blää!!
får väl se om d kommer ut i butikerna sen..

nej nu ska jag ta å göra mig i ordning för sängen..

gOdnatt

btw.. jag har en jävla till träningsvärk idag,
helst i ljumskarna..
hade ju hellre haft värk där av annan aktivitet.. än å sparka spark.. hahaha

nej nu så..
godnatt

Inga kommentarer: