söndag, februari 25, 2007

Helgen över..

vid 2 i natt hämtade jag iaf the "oldies"
så vid ca 2,45 så låg jag i min säng,
å sen blev ju sömnen bara skit.. sov mest stundvis å ytligt, å d stunder jag sov så hade jag massa mysko drömmar.. på sistone har jag börjat drömma om att jag e väldigt sjuk.. inte alls roliga drömmar, så jag hoppas d betyder något annat än att jag ska bli väldigt sjuk.
när kl ringde i morse så var jag mera död än levande,
men med en RedBull till frukost
så gick d iaf bra att jobba idag.. blev mellan 9-18,10..
fast tiden gick väldigt fort ändå, mycket att göra å turister som fasen..
å sen OB´n gör ju allt så mycket lättare.. *klirr klirr*
å Malin, vet du var sugen på komma över den..
men jag passar på samla timmar nu d sista dagarna, me tanke på hur lite d blivit för mig i feb..
Annars hade Eli tatt d passet, så då passa jag på... moahaha

ja så mycket mera har d inte hunnit bli idag,
hämtade barnen å hem slängde dem i badet å fixade något att äta,
sen i säng med dem, å jag fick dem lova att d inte skulle kliva upp ur sängen före kl 9 imorgon..
Sportlov nu!!
me like!
å jag börjar inte fören 13,45 imorgon..
jag tänker ta sovmorgon..
tror jag d kommer bli som jag planerat??
Näjj!!
för inget går som jag planerat..

nu ska jag själv krypa ner i sängen..

Tack å gOdnatt

Inga kommentarer: