onsdag, februari 21, 2007

gotteGrisen med spenderarByxorna

hmm som vanligt då jag e ledig så lyckas jag bränna iväg massa pengar jag eg inte har råd med,
kläder.. ca 400 kR
mat, typ.. ca 300kR
Bensin.. ca 500 kR
det e fan inte bra å vara ledig!!
Fast klädköpet hade jag sånt där magiskt kort till, så räkning kommer senare.

Vi gjorde tårta här idag oxå..
bestående av chokladpudding å grädde, massa choklad å grädde emellan, å sen massa grädde uppe på.. önskemål från Linus.
de (mor, far, farfar å ungarna) tyckte iaf att tårtan var god..
blev massa chokladPudding över.. don´t like!!
för gissa vem som ätit sånt ikväll??
jo Jag!!
men nu e d iaf borta, gone.. bortspolat..
å under en svag stund på affären köpte jag även semlor.. fan.. men d var billiga.
men blää!
gottegrisen i mig tog över totalt..
fast semlorna står iaf kvar i kylskåpet..
frukost?!?! haha..

Nej nu ska jag nog krypa ner i sängen till mitt lilla sällskap å invänta jOhn..

gOdnatt

Inga kommentarer: