torsdag, februari 15, 2007

Dagen idag..

gick väldigt fort
hängde inte riktigt med, men plötsligt var d dags för lunch, å sen gjorde jag beställning å fixa å dona lite, å Wips var kl 16..
Jag tycker om jobbdagar som går fort.. haha
väl hemma så gjorde jag mat,
vi åt å sen slockna jag en vända på soffan, ops!!
men nu e jag uppe å vaken igen, ungarna i säng, diskmaskinen igång.
så ska nog sätta mig i soffan å kolla på tv,
å fundera över en sak el två..
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
fast eg är d nog inte mycket att fundera på, e nog ganska klart ändå,
veckorna kommer å går, några meningslösa samtal å mess e d enda som blir gjorda,
ibland med stora ord, men d verkar sakna mening, så vet inte varför d blir sagda eg.
håller sig fast vid något som eg inte är något längre,
känns som allt e tappat,
vad för mening när man aldrig ses
hålls kontakten för hålla koll å inte vilja släppa taget helt,
fast samtidigt veta att d inte funkar å man inte vill mera?
intresset e ändå inte på topp,
Varför inte bara köra med ärligt spel ist,
so what is the fakking meaning of this??
is this the time so say godbye?!?!
:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-
ska även få i mig lite vitaminer,
den den jävla förkylningen e på mig igen, Hallå lixom!!
jag har ju precis blivit av med den,
hela dagen idag har d killat i näsan å jag har nyst..
Tack! vad har jag gjort för å förtjäna detta då?? blää!
bacillerna verkar iaf trivas väldigt bra i min kropp.. haha

nope ska lägga mig å krama kudden i soffan lite..

över för nu

Inga kommentarer: