tisdag, januari 09, 2007

what a day..

i morse var jag å lämnade Linus i skolan.. vädret var skönt!
gick lite senare med Simon, vädret var sådär, men lagomt tills jag lämnat Simon å skulle gå mot jobbet, ja då började d regna.. typiskt!!
å när jag skulle hem, hallå!!
regnet verkligen öste ner.. d regnar i Januari, hur jävla sjukt å fel e inte d?!?!
Tack å lov så kom min mor in å handlade precis när jag sluta, så jag var snabb å be om skjuts.. å snäll som mor e så skjutsa hon mig å hämtade barnen å körde hem oss, Tack!! :o)

ombygget på jobbet e i full gång.. totalt kaos!!
men d blir nog bra bara d blir klart..
kunderna har iaf tagit d vädligt bra, fast d inte hittar allt nu, å får ZickZacka sig fram mellan hyllor å vagnar å allt skit som e i vägen..
fick nytt schema idag oxå.. herre jösses vad d blir jobba framöver, e bara ledig på tors å nästa helg, annars jobbar jag Varje dag.. men men ska väl ge en del pengar i slutändan *$$$*

Har anlitat min opålitliga väckare imorgon för väckning kl 5,30
hoppas hon e vaken å kommer ihåg mig då.. har ju blivit en del missar på sistone.. haha.
fast har andra väckarklockor oxå.. som backup!!

jag måste nog försöka minska ner på mitt snusande.. shit vad ont d gör under min läpp,,
å jag måste försöka avgifta mig själv på cola fronten oxå.. har blivit lite för mycket på sistone.. skit!! jag som nyss kommit ifrån d..

nej nu blir d nog sängen här snart..

godnatt

Inga kommentarer: