onsdag, januari 03, 2007

walking makes me feel good

idag efter jag lämnat barnen så hade jag lite tid över, så jag tog en promenad.. fy fan så skönt d e.. ska nog försöka lämna dem lite tidigare imorgon oxå så jag hinner gå lite då med.. promenaderna får mig å må bra, el där ljög jag.. men jag mår bättRe iaf..

jobbade 4tim idag, kändes som 8h suck!!
men har iaf fått lite timmar framöver nu, vilket känns jävligt bRa..
mycket slit blir d.. men men d ger lite klirr i kassan, å d behövs..
snart ledig helg igen oxå.. fåse om d blir en liten tRipp, utgång.. el en vanlig innekväll igen.. börjar bli trist se film själv..
någon som vill hålla sällskap??

å Malin.. jag vill ha hjälp med min blOgg!!!

hmm.. har för mig d var något mera jag skulle skriva några rader om.. *funderar*
Ääh.. ska nog krypa upp i soffan å glo på skiten som går på Tv.. i bRist på annat..

jag säger bara... HEjdå.. kommer jag se dig igen!?!

over and out

2 kommentarer:

Malin sa...

Kom hit nån dag så ska vi fixa till det!

LiNdA sa...

jo jag måste ju försöka göra d..se till å vara hemma när jag ska hälsa på oxå då :o)