tisdag, januari 30, 2007

Varför kliva upp i tid??

idag klev vi oxå upp sent,
barnen var trötta, likaså jag.. så jag låg å tyckte väldigt illa om väckarklockan i morse när den började ringa, så jag snooza om den ett eX antal ggr..
men ändå när vi väl tog oss upp, så flöt allt på så bra, så vi gick hemifrån 7,50.. var framme strax innan 8, så vi var i tid även idag.
konstigt att vi kommer i tid till skolan d dagar då vi kliver upp ur sängen bra mycket senare än vi brukar kliva upp??

nu ska jag snart koppla ur min dator å ta hem den till bror,
jag har visst köpt en ny..
Ops!
sen ska jag på kvartsamtal på Dagis,
sen blir d jobba några timmar oxå..
imorgon e jag Ledig!!!
efter idag har jag gjort 9dagar på rad, å d känns..
Satans så gott å få vara lite ledig,
även fast d bara blir en dag, men ändå..

Nu ska jag göra mig klar å sen mysa lite med Simon..

hej för nu

Inga kommentarer: