söndag, januari 21, 2007

orkeslös å gnällig

orken tog slut ganska fort mot kvällskvisten..
jag å barnen tog iaf oss en promenad, blev väldigt kallt mot slutet, så d var skönt å komma hem igen.
när vi kom hem så slöa vi mest, el jag slöa, d kollade på film.
men vi har iaf fått upp granen å julgrejjerna på vinden, tur d e hela året kvar tills d ska ner igen.
Har suttit i soffan ikväll å tyckt lite synd om mig själv,
pga att jag har blivit förkyld igen,
kan någon ta hand om mig lite, ligga å pilla med mitt hår, bry sig om mig lite..
Orkar inte vara förkyld igen!!
känns som jag nyss blev av med den förra.. it´s sucks bigtime!!
äta mera vitaminer kanske??
jippi att jag nu oxå ska jobba 9dagar på rad.. precis vad jag behöver!!
men men, tur jag inte jobbar så jättelånga dagar..
alltid jobbigast i början när förkylningen precis brytit ut, sen blir man lixom van vid skiten å d blir ens vardag me hosta, snor å nässpray osv
En grej jag ser framemot under veckan, är ändå vad Lasse skaffar till mig.. haha

Bra
fick nått gjort idag, plus att grejjerna kom upp på vinden

Tack
Tack till den som uppfann nässpray

Hjälp
Hjälp mig orka med denna vecka som kommer

ääh, ska sätta mig i soffan igen en vända..

godnatt

3 kommentarer:

Malin sa...

Ja, du får ju födelesdagspresenter av honom, det får inte jag!

Kanelbullen sa...

Kramar!

LiNdA sa...

Malin: hahah.. jag å Lasse lixom :o)

Kanelbullen: Tack, kram