torsdag, januari 18, 2007

oj vilken dag

blev inte mycket sova i natt..
Linus vakna upp me krupp, så d var bara å sitta med han å lugna ner honom, få i han lite medicin..
men hostan höll ändå i sig å den tunga andningen, å han lät förjävligt.. så han fick ligga i min säng.. där även Simon redan låg, orkade inte flytta på han..
Jag låg i mitten klämd som en sardin.
när kl ringde imorse så var jag Absolut inte sugen på kliva upp..
men men, upp tog jag mig..
Simon skjutsa vi till Dagis, Linus fick vara med mig två timmar på jobbet, sen ringde jag hans far som kom å hämtade han..
speedat mig själv me RedBull å cola idag.. så dagen har gått an, sett till å ha saker å göra, men tror effekten av d börjar avta nu, för shit va ögonlocken e tunga :o/

igår så kom d in 5 pOliser..
tänkte först: vad fasen händer nu, har jag missat nått??
men d var såna som var här uppe å träna.. vad d nu tränar?
för vet d brukar träna halkkörning på sjön, men nu e d inte så mycket å åka på..
Snygga var d oxå, så d var ju något jag kunde leva på den dagen.. inte ofta man ser något snyggt där man sitter.. men ibland så kan d dyka in någon värt titta en extra gång på..
tänk om d även kan titta så tillbaka.. :oS
Malin har väntat på d ska komma in idag me, men d var inte in något idag.. haha

tror företagen saknar mina beställningar, satan vad jag får massa erbjudanden nu.. haha

nu ska jag sätta mig i soffan en vända, vänta på att Linus ska komma hem..

I´ll be back..
om inte något annat dyker upp..

3 kommentarer:

Malin sa...

Jag fick minsann inte se några vackra poliser, dom som jag får träffa är gubbar som dessutom skäller på att jag inte har nåt skattemärke!

LiNdA sa...

fan alltså.. önskar jag sett d hela.. hahaha..

LiNdA sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.