måndag, januari 29, 2007

Måndag

hör å häpna..
i morse låg vi alldeles för länge, kl blev 7,20 innan vi klev upp ur sängen.. ops! å Linus börjar 8,
han klädde på sig, fick frukost, å sen gick vi.. å kom fram till skolan precis när d ringde in.
Annars så brukar vi komma dit strax efter 8, el typ 5-10 min försent..
konstigt att vi kommer i tid när vi kliver upp senare än vanligt.
sen gick jag hem, gav Simon lite frukost å så..
la mig en vända i sängen å myste,
hoppade in i duschen..
tänkte sen sätta mig å äta lite frukost å slappa lite,
när jag kom ut messa jag med jOna å hon fråga när jag började jobba.. 11,15 skrev jag..
å sen kolla jag kl å hon var 10,15, tänkte inte mera på d..
sen slog d mig.. FAn jag börjar ju snart!!
ska lämna simon oxå, så d blev stress på hög nivå..
hmm.. var nog inte riktigt vaken idag!

Annars har dagen gått segt,, jobbat hela dagen,
Malin: Jag säger bara.. Kalasis!!! hahaha

nu måste ja fixa räkningarna..

1 kommentar:

Malin sa...

Japp, men vi skötte oss exemplariskt tycker jag :)