söndag, januari 21, 2007

~mitt i natten~

sitter jag här å väntar på besök av någon av bRöderna B..
tror inte d var så bra å somna på soffan då jag gjorde d.. men men..
jag har ändå ingen tid å passa imorgon,
å hemtelefonen kommer jag stänga in i köket, så den som får för sig å väcka mig kan ju ringa bäst fasen den vill.. haha

om en person säger: Jag tycker om dig som du är, men du måste ändra det här, d där å detta.. å sluta göra si å så..
Tycker d verkligen om dig som du är då??

å ska man verkligen behöva ändra den man är för å bli omtyckt?

Min mor lovade mig förra veckan, att om hon vann på tRavet så skulle hon betala en grej åt mig..
vi prata om en del problem, å hon förstod mitt problem, tyckte jag skulle gå å prata med någon å tala om hur dåligt jag mådde över d, men nej tack!!
snälla kan hon bara inte få vinna på tRavet!!!

jag å jOna satt häromdagen el, nu har d väl gått någon vecka sen vi prata om d..
våran ålder å barn,
jag har sagt att jag vill ha ett barn till innan jag blir 30.. å hon vill gärna ha ett barn..
men vi har inga att göra barnen med..
å tiden knatar ju lixom på..
men i Danmark behöver man ingen karl, finns detta
nått att fundera på kanske, om inte rätt karl dyker upp någongång.


imorgon ska jag knata över till farfar å låna dammsugaren igen oxå.. fan måste verkligen införskaffa mig en ny dammsugare..
jag vet inte vad jag utstrålar för något som får allt i min närhet att bara braka ihop.. å d gäller fasen allt..
kan tillåmed nudda stämpelklockan på jobbet, å då blir den svart.. ops!!

ibland funderar jag på varför inget fungerar för mig, el ibland så gör det d, men så ibland sen så rasar bara allt.
ska livet hela tiden vara en liten strid, kan man inte få ha den där utförsbacken å känna att livet känns bra hela tiden?


checklista för imorgon:
* ta mig upp ur sängen
* dammsuga
* tvätta
* slänga ut julen, (bättre sent än aldrig)
* få tag på Linus lärare å tala om han blir hemma på måndag

Nej nu ska jag sluta dravvla massa för ikväll

Tack å gOdnatt

1 kommentar:

Malin sa...

Nä, Linda, man ska inte ändra på sig för att bli omtyckt. Du är bra som du är tycker jag annars hade jag inte tyckt om dig. Och tycker jag om dig och så dom du umgås med så är du juh bra eller hur? Man umgås ju inte med nån som man inte tycker om....