onsdag, januari 24, 2007

~Min kväll~

många hälsningar blev d idag.. Tack :o)
jobbade mina 4 hela timmar, fick jobba me Malin å Marre.. vi borde jobba mera tillsammans för vi har iaf kul.
sen hem fixa å dona lite
familjen kom på fika,
å min bror var på mig om att jag ska köpa ny dator, han tycker denna låter för illa å ha gjort sitt, så han tycker Linus kan ta denna å spela sina spel på,
å jag funderar på å göra d.. har till söndag på mig att fundera.

ikväll har jag:
suttit i soffan,
funderat,
kollat på serie,
skrapa min lott (som visa sig vara nitlott)
kollat trav (gick ju inte heller då)
saknat,
snusat alldeles för mycket,
druckit cola (igen! shit jag måste sluta, börja tänka på miss Beach 2007)
känt mig less på leken som pågår,

ääh, nu ska jag gå å lägga mig

godnatt

Inga kommentarer: