tisdag, januari 16, 2007

kvällen till ända

ja den där patiensduellen sluta ju som vanligt..
el gjorde den d??
jo jag tror nog Frida vann.. som så många gånger förr.. *mummel*
fast jag gick in å tog d två första segrarna väldigt snabbt iaf :o)

kollat mina serier som vanligt ikväll.. å imorgon börjar d en ny.. plus gammal e tillbaka..
ååh.. mitt serieberoende tillfredsställs.. haha

jag har fasen inte plockat ner julen än.. d kanske e dags nu??
måste försöka ta mig tiden till d.. fast julgardinerna i köket får nog sitta uppe ett tag till, då jag inte har några att sätta upp där.

jobbet idag gick iaf bra.. min lilla Malin jobba.. då e d alltid kul..
å jag har slutit fred med dem på jobbet oxå,,
så nu verkar d iaf lugnt igen..
Pantrummet har nu blivit utflyttat.. men kaoset e inte slut än.. undrar hur länge detta ska hålla på eg?
men blir säkert jättebra när allt e klart..

vet inte vad som hänt med ungarna idag heller.. lugna gatan lixOm!!
fast ska väl passa på njuta eg.. haha

nej.. har väl inte så mycket att skriva mera om nu..
ska nog duscha ist..

Inga kommentarer: