lördag, januari 06, 2007

jo men..

hoppsan kerstin..
då har vi sovit bort halva dagen idag.. både jag å barnen sov till 10 idag :o) el iaf jag å Linus.. Simon var uppe redan vid 9..
fast vi lär passa på.. på måndag e d slut på d här morgnarna,
för på Mån ska Simon till tandläkaren tidigt på morgonen..
å på Tis, ja då börjar skolan igen..

å min egna tandläkartid som jag ringde om skulle hon skicka hem lapp om...
fick prata me en ganska rolig kvinna, hon förklarade att tandläkaren var jättebra så jag skulle inte känna oro för d, å var hålet litet så blev d billigare att laga, å hade jag ont om pengar så kunde jag faktiskt få dela upp betalningen..
Eeh!! jag har inte avbokat pga oro el nått sånt.. bara att d har inte passat med hur jag jobbat.. haha

å Malin..
d där jävla räknarna vet jag inte hur jag ska göra med... d funkar inte alls åt mig, kommer ju nätt å jämt in på min egen blOgg längre heller.. alla andra sidor går d bra med, men just blogg sidan.. hur segt som helst, om ja ens kommer in..
min dator har blivit anti lindablogg.. haha

nej tro om jag ska gå å göra lite nytta här hemma nu då,
ska skjutsa barnen vid halv4 sen, d ska dansa ut julen med mormor..

Tjing!!

Inga kommentarer: