lördag, januari 13, 2007

har jag en skyddsängel??

idag fick Per grejjerna till bilen.. så nu e bilen klar :o)
men han sa oxå att han inte fattade hur d kunde gå till, för detta händer bara inte..
inte utan att man märker något innan.
å jag har verkligen Inte märkt något alls.. å inte någon annan heller som åkt el kört min bil.

jag e inte troende av någon slag..
men jag måste ju tro nu att jag blev stoppad från att åka vidare, för hade jag fortsatt då hade något värre hänt mig..
jag fick ju "två varningar" på vägen ner, då bilen drog väldigt till vänster å hela bilen skaka, men så fort jag stannat å kollat så gick d ju bra å köra sen..
å eftersom jag inte tog "varningarna" på allvar utan körde vidare, så fick Han väl lov göra något drastiskt för å få mig å stanna..
å att han gjorde, jag tog mig inte en meter till sen..
men jag kanske ska vara glad för att d hände så jag inte kom vidare..

1 kommentar:

Malin sa...

Nu kanske jag kan få alla dina pass på söndagarna eftersom du kanske kommer att gå i kyrkan då..haha!