tisdag, januari 23, 2007

fRöken tar-dö-på-allt-jag-rör-vid

Jag tror nu seriöst på att jag utstrålar nått som tar "död" på allt i min närhet.. vare sig d e bilar, dammsugare, relationer, telefoner mm....
u name it!!
kalla mig fRöken tar-dö-på-allt-jag-rör-vid
senast i morse så la bilen av när jag startat den.. 3 ggr!!
å då e bilen relativt ny, el ny för mig iaf.
den går upp i varv för sen bara sjunka ner å lägga av, men sen går d å starta den igen.
Rikard ringde idag, d första han sa var:
Sälj bilen!! jag sätter ut annons å letar ny..
men hallå!?!
nått annat måste man väl kunna göra??
kan jag iaf få prova lite till??
har den börjat gå sönder så blir d bara mera å mera, men visst.. prova ett tag till, tippa även i K-sprit å så ser vi hur d går.
Ööh Tack!!
å sen ikväll, min mob dog under tiden jag skrev mess. Startade upp den å den dog igen,, sen när jag skrev . (punkt) så börja den radera hela jävla meddelandet
ja dammugaren, den tappade suget, helt bara sådär från att ha fungerat jättebra.
mina relationer.. ja vad ska jag säga.. Kaos!! d vill sig tydligen inte alls...
Vad fasen händer?!?!?
kan saker å ting inte få gå bra i mitt liv??
kanske ska flytta ut i en stuga i skogen, utan ström, elektriska prylar, mottagning å personer..
fast vart ska jag göra av barnen?? d skulle nog inte gilla d, å jag skulle förmodligen få psykbryt efter ett tag iaf :o/

annars e d kallt ute, inne oxå för den delen..
skulle behöva göra en massa för imorgon, men orken vill inte infinna sig, inte lusten för å göra d heller, suck!!

på önskelistan:
ork
lust
glädje
vilja
närhet

några snälla ord
å sen även:
kamera
lampor
kupévärmare
pengar

aja, nu har jag fått ut mig lite skit om dagen
ny dag imorgon, då hoppas jag saker känns bättre.

fast lite roligt har jag haft idag oxå,
skickade ett väckarmess i morse, till en som inte vela bli väckt.. moahaha
bruden har visst lite dåligt morgonhumör, så jag anar att en viss hämd kommer att ske, haha

men nu ska krypa ner i sängen..

godnatt

4 kommentarer:

Malin sa...

Massor av snälla ord ska jag ge dig idag! Och jag hoppas att jag ska få ge dig lite glädje oxå så vi skrattar. Närhet är ju lixom inget jag strör omkring mig...men kan väl klappa dig lite på armen eller nåt sånt.

Ha en bra födelsedag min bästa bästa jobbarkompis!!!

LiNdA sa...

du kan få en å må bra :o)
helt klart min bästa Malin.. puss

Kanelbullen sa...

Kan ju i alla fall skicka lite lite kramar via nätet.

LiNdA sa...

kanelbullen: du e snäll du.. kram