fredag, januari 19, 2007

Fredagkväll, sjukdomar å trötthet

kom upp ur sängen i tid idag oxå..
dagen har gått väldigt fort idag, full rulle mest hela tiden..
vi var även en man kort idag, Eli ligger hemma med magsjuka, blää!!
å henne jobba jag med igår.. :o/
Jag å Malin fick en hel timmes lunch med varandra.. kul!
för d händer typ Aldrig..
tror vi lyckades me å få kent lite generad oxå.. hahaha
men nu får jag vara ledig i två hela dagar, Jippiii!!!
sen ska jag jobba 9dagar på rad, suck!!
imorgon ska vi iaf sova ut..
sen ska vi slänga ut Julen.

jag å Simon laga Tacos å åt ikväll, mums!
Linus sov..
ja Linus somna tillåmed i bilen på väg hem från fritids, stackarn mår inte bra..
han vakna nyss upp,
39,3 graders feber.
Jag e trött,
tröttare än vanligt kanske jag ska säga..
kul fredagskväll..

Bra
lyckades ta mig ur sängen i tid idag..


Tack
för att den här veckan e slut

Hjälp
Hjälp mig finna orken till å få något gjort imorgon


nu ska jag lägga Kidzen..

1 kommentar:

Malin sa...

Stackars lilla Linus!!! Och jag tror vi knäckte lilla Kent faktiskt haha! Han är nog glad nu att det var sista dagen för honom på ica :)